لب تاب 12
گوشی و لپ تاپ و تب لت
لپ تاپ . تب لت . گوشی
درباره وبلاگ


به وبلاگ عشق خوش آمدید.

پيوندها
داستان هاي عشقي و رومانتيك
جوک،لطیفه با چاشنی خنده
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گوشی و لب تاب و تب لت و آدرس pcname.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 1744
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
محمدرضا روزبه

آرشيو وبلاگ
اسفند 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, :: 20:34 :: نويسنده : محمدرضا روزبه

HP Envy X2طرح
حسادت X2 ویژگی های درب آلومینیومی / قرص برگشت، و همچنین به عنوان براق آلومینیومی و لولا الحاق palmrest.پایان آلومینیومی براق است که هر دو قوی و سبک، با قرص وزن £ 1.51 به خودی خود، و £ 3.11 که لنگر انداخت. حتی زمانی که لنگر انداخت، X2 حسادت نازک است، اندازه گیری 0.76 11.93 8.12 اینچ (HWD) هنگامی که بسته است.


مشاهده همه 9 عکس در گالری


یک زن و شوهر از اطلاعات منحصر به فرد در X2 حسادت وجود دارد.اولین محل دکمه کنترل قدرت و حجم است. به جای قرار دادن دکمه های بر روی لبه های قرص، آنها را در پشت قرار داده شده حدود یک اینچ از لبه، قرار داده شده فقط در مورد جایی که نوک انگشتان خود را به استراحت در هنگام آوردن قرص. آیا این یک پیشرفت است؟ شاید آن را بیشتر بصری است، اما شما تنها پس از صرف زمان شکار که لبه قرص دکمه قدرت احتمالا می تواند در واقع. دکمه های خود را صاف، contoured برای مطابقت با منحنی های شاسی قرص، و کاملا راحت است.

صفحه نمایش 11.6 اینچی، 1366-768 ارائه می دهد، اما همچنین ویژگی های پنج انگشت قابلیت لمسی خازنی است. در حالی که آن را می کرده اند بوده است خوب به نمایش بالاتر و وضوح تصویر بر روی قرص، مانند پانل 1080P ISP در اندازه 11 اینچ سونی VAIO اواز یا موسیقی دو نفری 11 (D11213CX) 1،199.99 دلار در بهترین حالت فروش رزولوشن برای تماشای یوتیوب و Netflix فیلم ها قابل قبول است در 720P است.کیفیت صدای بسیار خوب، با توجه به بلندگوهای بیت صوتی را در محدوده کوچکی از قرص کهنه. گاهی اوقات این نتایج در صدا قلع، به ویژه در پایان بالا است، اما به طور کلی آنها را فراهم صدای شفاف و نسبتا بلند حجم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: